Kalite Politikamız
03 Kasım 2023

KALİTE POLİTİKAMIZ

 

Teşhis, tedavi ve koruyucu sağlık hizmeti sunulan ağız ve diş sağlığı merkezimizde kaliteli hizmet sunumunun  sağlanmasına yönelik hasta güvenliği, çalışan güvenliği, hasta memnuniyeti ve çalışan memnuniyeti esas alınarak sağlıkta kalite çalışmalarının etkin bir şekilde uygulanması amacıyla ve Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğü Sağlıkta Kalite ve Akreditasyon Daire Başkanlığının uygulamaları doğrultusunda;

 

Topçular Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi olarak;

 

üHasta haklarına duyarlı, etik değerlere bağlı, güvenli sağlık hizmeti veren

üKaliteli, ulaşılabilir ve etkin hizmet anlayışıyla, hastalarımızın beklentilerini karşılayan,

üÖlçme ve iyileştirme mekanizmalarını kullanarak hasta memnuniyetini arttırmayı hedefleyen,

üKalite yönetim  sisteminin şartlarını yerine getirerek bu sistemin  etkinliğini ve sürekliliğini sağlayan

üKalite hedeflerini düzenli olarak gözden geçirirerek hizmet sunumunu sürekli iyileştiren

üKurumsal amaç ve hedeflerin gerçekleştirilmesinde stratejik yönetim uygulamalarını benimseyen

üİlgili mevzuat ve standartlar doğrultusunda; çalışan memnuniyeti odaklı yönetsel destek ve ekip çalışması ile kaliteli ve verimli hizmet sunum anlayışını benimseyen ve tüm çalışanları tarafından mensubu olmaktan gurur duyulan

 

bir kurum olmayı Kalite Politikası olarak benimser ve taahhüt ederiz.

 

 

Dt. Nurdan ÜSTÜN GİRGİN

Başhekim