Kalite Politikamız
02 Kasım 2023

 

KALİTE POLİTİKAMIZ

 

Teşhis, tedavi ve koruyucu sağlık hizmeti sunulan ağız ve diş sağlığı merkezimizde kaliteli hizmet sunumunun  sağlanmasına yönelik hasta güvenliği, çalışan güvenliği, hasta memnuniyeti ve çalışan memnuniyeti esas alınarak sağlıkta kalite çalışmalarının etkin bir şekilde uygulanması amacıyla ve Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğü Sağlıkta Kalite ve Akreditasyon Daire Başkanlığının uygulamaları doğrultusunda;

 

Topçular Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi olarak;

 

Hasta haklarına duyarlı, etik değerlere bağlı, güvenli sağlık hizmeti veren

Kaliteli, ulaşılabilir ve etkin hizmet anlayışıyla, hastalarımızın beklentilerini karşılayan,

Ölçme ve iyileştirme mekanizmalarını kullanarak hasta memnuniyetini arttırmayı hedefleyen,

Kalite yönetim  sisteminin şartlarını yerine getirerek bu sistemin  etkinliğini ve sürekliliğini sağlayan

Kalite hedeflerini düzenli olarak gözden geçirilerek hizmet sunumunu sürekli iyileştiren

Kurumsal amaç ve hedeflerin gerçekleştirilmesinde stratejik yönetim uygulamalarını benimseyen

İlgili mevzuat ve standartlar doğrultusunda; çalışan memnuniyeti odaklı yönetsel destek ve ekip çalışması ile kaliteli ve verimli hizmet sunum anlayışını benimseyen ve tüm çalışanları tarafından mensubu olmaktan gurur duyulan

 

bir kurum olmayı Kalite Politikası olarak benimser ve taahhüt ederiz.

 

 

Dt. Nurdan ÜSTÜN GİRGİN

Başhekim